Το άρθρο το βρήκα από την Kristina κι είναι από τους ΝΥ Times. Ταυτίστηκα στα περισσότερα (και του δικού μου ο αυτισμός είμαι σίγουρη ότι δεν είναι ανίατος!). Προσέξτε ότι ο νέος είναι εξασφαλισμένος όσον αφορά τη διαβίωση μετά το θάνατο των γονιών του (στέγη υποστηριζόμενης διαβίωσης) και σηκώστε τα μανίκια μήπως κάνουμε τίποτα σ’ αυτό τον τομέα αν λέω αν ίσως κανένα τέκνο ημών δεν «θεραπευτεί».
10.4.09
Αρθράκι-μετάφραση
9.4.09
Ανάγνωσης-γραφής συνέχεια

(πολύ μέσα στο πνεύμα των άγιων ημερών μού ακούγεται ο τίτλος). Χωρίς να θυμάμαι αν είναι ο ορθόδοξος τρόπος (να το πάλι!) μετά τις συλλαβές προσπαθούμε να κάνουμε τις σπάσουμε τις λέξεις σε γράμματα. Υπάρχει σχετικός προβληματισμός καμιά φορά με τις συλλαβές, αν στο «λα» είναι πρώτο το «λ» ή το «α», αλλά πιστεύω σταδιακά ξεπερνιέται.
Αν ρωτάτε, εγώ πάντα δουλεύω σα σκυλί.
7.4.09
Κάλτσες

Πιάνει η εργοθεραπεύτρια τώρα με το Ρίκο θέματα αυτοεξυπηρέτησης (διότι από εξυπνάδες πάμε καλά, στην αυτοεξυπηρέτηση πάσχουμε) κι ένα πρώτο είναι τα παπούτσια-κάλτσες. Τον φωτογράφισε να κάνει τα διάφορα βήματα (άλλα μόνος του, άλλα υποβοηθούμενος) και τώρα προσπαθούμε να μειώσουμε το χρόνο που ο Ρίκος αντί να κοιτάζει τη ρημαδοκάλτσα και πώς θα τη χώσει στο ποδάρι του κοιτάζει το άπειρο, μέσα από μένα, ψηλά κλπ.
Ένα ωραίο κόλπο που σκέφτηκε η εργοθεραπεύτρια είναι να βάψουμε μια άσπρη κάλτσα στα νευραλγικά σημεία της, φτέρνα, δάχτυλα και άκρη και αναλόγως να δίνουμε τα προστάγματα.
Κατά τ’ άλλα δουλειά ατελείωτη (και στο θέμα υπόδηση και στον εργασιακό στίβο).
6.4.09
Αρκεί να υπάρχει θέληση
Εφόσον οι διακριτικές σπρωξιές απαγορεύονται, άρχισε τη λεκτική κακοποίηση (έχει σχετική πλάκα το περιστατικό, αλλά πραγματικά δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάτι ή έχει νόημα).
Εις μικρός-εκείνος που ο Ρίκος αρεσκόταν να σμπρώχνει και άλλα φιλικά-έχει έντονο θέμα με την αφόδευση (ας το λέμε «κακά» πλέον και για να καταλαβαινόμαστε και για να γράψουμε τη ρικο-ατάκα). Λοιπόν, όταν ο τύπος λέει «κακά!» πρέπει να κινητοποιηθεί άμεσα η βοηθός ή όποιος είναι διαθέσιμος και να τον συνοδεύσει στο αποχωρητήριο.
Όποτε η αγαπημένη του Ρίκου δασκάλα ασχολείται με το τυπάκι αυτό, ο δικός μας –λόγω ζήλιας εικάζει εκείνη-τον πλησιάζει και του ψιθυρίζει: «θέλεις κακά!». Ο μικρός βουρλίζεται (διαολίζεται δατ ιζ), αρχίζει και φωνάζει, αναλαμβάνει η βοηθός κι η δασκάλα είναι διαθέσιμη να ασχοληθεί με το κλάσρουμ-δάρλινγκ της (ρίκος δατ ιζ).