3.11.08

Νέα ΣΚ, τι άλλο

  • Αυτό το καταπληκτικό ψαλίδι, τ’ άξιζε τα λεφτά του τελικά. Συναισθανόμενη την κρίση (που τελικά δεν θα είναι ούτε V-απότομη πτώση, γρήγορη ανάκαμψη-, ούτε U-αργή πτώση αργή ανάκαμψη-αλλά L-κάθετη πτώση, αμφίβολη ανάκαμψη) αμφιταλαντεύτηκα για αρκετή ώρα πριν το πάρω. Όπως όμως φανερώνει η τρομαχτικά συγκεντρωμένη φάτσα ήταν εν τέλει καλή αγορά.
  • Από εκρηκτική ξανθιά μεταμορφώθηκα σε στοχαστική μελαχρινή κι ο Ρίκος ούτε λέξη! Αντίθετα μόλις κουρεύτηκε η Αναστασία-που τον απασχολεί τα μεσημέρια-ο Ρίκος αναρωτήθηκε μόλις την είδε, «πότε θα ΄ρθει η άλλη κυρία Αναστασία»?

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οταν λες μελαχρινο ...εννοεις μαυρο , καταμαυρο?

Εγω παω Τεταρτη πρωι, ....ειδωμεν.

Το ψαλιδι μου μοιαζει με ενα παρομοιο που εχω για να κοβω κοτοπουλα...απο το δικτυο το χτυπησες ?
Να υποθεσω οτι τωρα μοιαζεις περισσοτερο σε Σαρα Πειλιν?

καλη εβδομαδα,
Μ-Μ

Μαριλένα είπε...

Ιδού οι φίλες, κυρίες και κύριοι, που με λένε Σάρα Πέιλιν! ΌΟΟΟΟλα τα άλλα, μπες στο σκάιπ να τα δεις και να τα μάθεις.

athanasia είπε...

Λόγω κρίσης, σε λίγο το ψαλιδάκι θα κόβει και μαλλιά, να τον παίρνεις με το καλό τον Ρίκο, να το δανείζει πού και πού.

Θα με φάει η περιέργεια: Στοχαστική μελαχρινή?

Και φυσικά ο Ρίκος δεν σου έδωσε σημασία, ακολουθεί το παλαιό στερεότυπο ότι οι άντρες του σπιτιού δεν προσέχουν τις αλλαγές στις γυναίκες του σπιτιού, τις προσέχουν μόνον στις εξωτ[ερ]ικές.

Καλή εβδομάδα, καλό μήνα :)

Υ.Γ. Κι άλλη ευχαριστημένη αναγνώστρια της Καραγάτση, μπαίνω στον πειρασμό.

butterfly είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα! Ποια κρίση; Ωραίο μοιάζει το ψαλίδι, λίγο σαν πένσα για να το πιάνει δηλαδή;

Μεγειά το μαλλί, νομίζω θα σου πηγαίνει! Μπορείς να είσαι και μυστηριώδης μελαχρινή αντί για στοχαστική, χμ, χμ...

Αλλά το καυτό θέμα είναι άλλο: έχεις skype;!!

Διόνα είπε...

Με γεια το νέο λουκ και από μένα!

Θα ευχόμουν και καλό χειμώνα λόγω της αλλαγής του μήνα αλλά μάλλον πρέπει να ευχηθώ καλό φαινόμενο του θερμοκηπίου :(

Μαριλένα είπε...

Αθανασία, χαχαχα :-). Νύχια, κοτόπουλα, εμετικό γίνεται το ποστ :-).

Butterfly, είστε μια αντουανέτα (κι) εσείς! Η οικονομική ντε, μικρό μου golden girl! Γιατί να μην έχω σκάιπ δλδ, σας προωθώ το νικ μου ά-με-σα (σαν τιμωρία ακούγεται!).

Διόνα, ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ κι εμένα μ΄έχει εκνευρίσει αυτή η αρρωστημένη ζέστη!

Ανώνυμος είπε...

και μεγειά (το ψαλίδι)
και μπράβο για τα μαλιά (πολύ θα σου πηγαινουν)
και Καλό Μήνα

houz είπε...

Καλό μήνα και καλή βδομάδα.

butterfly είπε...

Αχ, νόμισα κρίση του Ρίκου καλέ και τρόμαξα!

Ανώνυμος είπε...

Από εκρηκτική ξανθιά μεταμορφώθηκα σε στοχαστική μελαχρινή κι ο Ρίκος ούτε λέξη...

Απλώς τo τέκνο διαθέτει δύο χαρίσματα.

1. Εχει τάκτ. Δεν θέλει να πληγώσει τη μάντρε.

2. Έχει γούστο.

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρω το εργαλείο!!!
Έχω δει την ταινία "Ουδέν νεώτερον από το Δυτικό Μέτωπο" και το αναγνώρισα.
Είναι κόφτης συρματοπλεγμάτων.

Και μου αρέσει.
Μαριλένα, πες μου σε παρακαλώ που το βρήκες.

Χρήστος ρ.

Μαριλένα είπε...

Holly, το πόσο μα πόσο μα πόσο χαιρόμεθα δε λέγεται!

Houz, επίσης επίσης.

Butterfly, δίκιο είχες, θα μπορούσε να είναι έτσι όντως.

Ταρίφα δήαρεστ, ό,τι και να λέτε έχω μεταμορφωθεί σε μια μεσογειακή καλλονή.

Χρήστο, σου στέλνω μέιλ με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.

roula karamitrou είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα Μαριλενομελαχρινάκι :)
Κι ή θεία ρούλα θέλει το μέιλ με το θαυματουργό ψαλίδι!!!!