30.6.09

Αυτοαναφορικότητα (?)

Η αφορμή είναι το φουλ κολακευτικό ποστ της butterfly με τον υπέροχο πρόλογο, το σκηνικό που περιγράφει μου θύμισε πόσο λέμε τελευταία ότι ο Ρίκος είναι καλός χρυσός, έξυπνος, πονηρός, αλλά εντελώς από κάπου αλλού.

Ρίκος: Κυρία μαμά, και συνεχίζει λέγοντας κάτι.

Εγώ: μη λες κυρία μαμά, απλώς μαμά.

Ρίκος: όχι, είναι η κυρία Μαρία, η κυρία Κατερίνα, η κυρία Πέγκυ, η κυρία μαμά.

Κολυμβητήριο: έχουμε τελειώσει το μάθημα και ντυθεί. Όπως φεύγουμε από τα αποδυτήρια τραβάω και ξεκολλάω με το τακούνι μου το πάνω μέρος από το προστατευτικό που έχει το λούκι που διατρέχει το δωμάτιο. Ξεχύνονται πανικόβλητες καμιά 20ριά μεγάλες μαύρες κατσαρίδες, εγώ αρχίζω να φωνάζω «συγγνώμη, συγγνώμη», οι άλλες μαμάδες τσιρίζουν, και πρέπει να τραβήξω το Ρίκο με όλη μου τη δύναμη γιατί θέλει οπωσδήποτε να επιστρέψει ,«άσε με να πιάσω τα σκαθάρια».

9 σχόλια:

mamma είπε...

Επαυξάνω!!!!

Καλημέρα βραδύποδα :)

athanasia είπε...

Σουρεάλ! Καλημέρα βραδύποδα Μόνικα! :)

Υ.Γ. 1 Είμαι άλλοτε "κυρία μαμά" κι άλλοτε "μαμάκι" (κατά το σκυλάκι, φαγάκι κλπ.).

Υ.Γ.2 Mamma, να χαίρεσαι τον τρομερό υιό σου! :)

Ανώνυμος είπε...

Από την όλη ιστορία προκύπτει ότι:
α) Το παιδί σου είναι gentleman από καταβολής του!
β) Κατέχει τις συνομοταξίες του ζωικού βασιλείου!
γ) Είναι ατρόμητος! και...
δ) Η μαμά ήταν αυτή τη φορά που προκάλεσε πανικό!!!
Βίκη

The Gasbird Familly είπε...

Καλέ , το δεκάποντο καρφωμένο στην πατούσα το έχεις ? Βγάλτο και λίγο ,δεκάποντο και ζημιά είσαι!

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΑΝ ΤΟΝ ΡΙΚΟ ΕΜΑΘΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΚΑΘΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΙΜΗΣΑ - ΕΝΩ ΠΡΙΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΗΘΕΛΑ.
Ο ΝΕΑΡΟΣ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΒΑΖΟ ΓΕΜΑΤΟ ΑΠΟ ΔΑΥΤΑ (ΖΩΝΤΑΝΑ!!!) ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΕ ΑΕΝΑΩΣ.
ΩΣΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΒΑΖΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΚΑΙ "ΗΣΥΧΑΣΑΜΕ"....

ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ
ΒΑΓΓΕΛΙΩ

Ανώνυμος είπε...

Χα,χα,χα. Απολύτως υπέροχος όπως πάντα. Ο δικός μου φωνάζει την κουμπάρα μας κυρία κουμπάρα... Να μας ζήσουν

Χριστίνα

butterfly είπε...

Ορίστε, η mamma επαυξάνει, ακούς; ;)

Αν και ξέρω ότι πολλά με τους αυτιστικούς ακούγονται αλλιώς όταν τα ζεις κι αλλιώς όταν τα περιγράφεις, δεν μπορώ παρά να πω ότι είναι γοητευτικότατος ο άτιμος ο Ρίκος.

Απόψε γυρίζαμε σπίτι απ'τη λίμνη με το ποδήλατο. Είδαμε δυο μαντράχαλους που έκαναν τραμπολίνο έξω από το συνεργείο τους, και δεν μπορώ να πω, σε σκέφτηκα.

Ανώνυμος είπε...

Καλή ευκολία σήμερα.

Αμα ακούσεις απο δικαστή : "Τι λέει το πρόγραμμα ;" απλώς χαμογέλα δικό μας είναι !!!!!!!

Μαριλένα είπε...

Και μόνο να συμφωνήσει η mamma είμεθα ευτυχείς :-).

Αθανασία, το μαμάκι είναι πολύ καλό!

Βίκη, όντως εγώ τα έκανα μούσκεμα αυτή τη φορά (και άλλες κ άλλες).

Gasbirdίνα, μη μου κολλάς με το τακούνι, διότι θα φροντίσω να σε πατήσω την επόμενη φορά.

Βαγγελιώ, όπως πάντα είσαι καταπληκτική.

Χριστίνα, ελπίζω τα πράγματα να σας πηγαίνουν καλύτερα.

Butterfly, πήραμε τραμπολίνο, αλλά το ρημαδοδιπλό έχει άλλη χάρη #$^%#$&^.

Καλή ευκολία, εσύ είσαι βόρειος τέκνο μου, εικάζω.