11.3.10

Πες το χωρίς να το πεις

Από τη στιγμή που έγινε αντιληπτό ότι τη λέξη «μ@λ@κ@» δεν είναι σωστό να τη λέμε, ο Ρίκος έχει επιδείξει αξιοθαύμαστη εφευρετικότητα προκείμενου να πετύχει τον απαγορευμένο στόχο:
-Ποια είναι αυτή η λέξη, το «μαλάκ», με τα 3 όμως «α», που δεν πρέπει να λέω?
-Μπορώ να λέω μαλακόνι? Μαλακάκι? Μαλακώστα?
Και μ’ αυτά τα αξεπέραστα επιτεύγματα περνάμε στις μαθησιακές κορυφές που προσπαθούμε να κατακτήσουμε. Κάνει απλά προβληματάκια Α’ Δημοτικού με πρόσθεση-αφαίρεση (αγόρασα το φιλόδοξο «240 προβλήματα για την Α’ Δημοτικού», όπως και σταυρόλεξα, πήρα πάλι ένα βιβλίο της Α’ Δημοτικού αλλά υπάρχουν και μερικά δωρεάν στην Πράσινη Ρίζα. Εδώ έφτιαξα εγώ μερικά προβληματάκια πρόσθεσης.
Τα βιβλία της γενικής αγωγής είναι βουνό για το Ρίκο, κάτι που το βιβλίο το περνάει σε μία σελίδα μπορεί για εκείνον να σημαίνει ατέλειωτες επαναλήψεις, backward και forward analysis. Φταίει σίγουρα ο αυτισμός, αλλά νομίζω ότι μερικές φορές υπάρχει και προχειροδουλειά στα βιβλία, δηλαδή τι νέα κόλπα είναι αυτά να προσθέτουμε πορτοκάλια με μήλα (φρούτα) ή κατσίκες με πρόβατα (γιδοπρόβατα)? 
Συνεχίζοντας την καταγγελία, ερωτώ, ακούω για ψηφιακό σχολείο, μακρόπνοα σχέδια αλλαγών κι η ειδική αγωγή δεν αναφέρεται ούτε στα ψιλά γράμματα. Βρε λες?

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε φτάνει που έλειπες τοσες μέρες, επιστρέφεις με απορίες. Λοιπόν:
1. Για τα βιβλία πρώτης και δευτέρας δημοτικού έχεις ένα (μην πω χίλια και το πάρεις πάνω σου) δίκιο: Σε ορισμένα κεφάλαια είναι δύσκολα ή/και ακατανόητα για όλα τα παιδιά. Με τις κατάλληλες τροποποιήσεις βέβαια (όταν και αν υπάρχει παράλληλη στήριξη ή έχει κέφια ο εκπαιδευτικός της γενικής αγωγής) γίνονται προσβάσιμα σε όλους

2. Για το ψηφιακό σχολείο (που είναι από μόνο του μια πολύ μεγάάάάλη συζήτηση) σε παραπέμπω στο http://www.ypepth.gr/docs/neo_sxoleio_brochure_100305.pdf
Στην Εδική Αγωγή αφιερώνεται μία (αριθ. 1) σελίδα όπου περιγράφονται οι μελλοντικές ενέργειες (και όχι "δράσεις"), όλες στην κατεύθυνση της ένταξης, λέει (δες σελ 31)

3. Η υφυπ. Παιδείας κλπ πάντως ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει τα σεμινάρια των 400 ωρών και θα προηγηθεί ο διορισμός των παιδιών που τελείωσαν πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής. Οψόμεθα.

Περαστικά από ιώσεις και άλλες κακουχίες...

Βαγγελιώ

popelix είπε...

Για τα βιβλία της πρώτης τάξης μου έλεγε κάτι άκρως κολακευτικά σχόλια μια μανούλα τις προάλλες... Πάντως εγώ εντυπωσιάστηκα με τα γιδο+πρόβατα! Πώς θα τους μάθεις στο programming αργότερα ότι δεν κάνουμε πράξεις με κολοκύθια και πατάτες (μεταβλητές) γιατί βαράει ο compiler;

mamma είπε...

Ρίκος κορυφαίος :D


@popelix

LOL!

athanasia είπε...

"μαλακάκι" μου αρέσει, αλλά μην του το πεις΄... :)

Τα βιβλία δεν είναι καλά, δεν είναι μόνον ο Ρίκος που δυσκολεύεται.

Christos είπε...

Ανάλογα ζόρια έχουμε κι εμείς!
Όσο καλός είναι στις πράξεις τόσο χάλια
είναι στην κατανόηση προβλήματος!Αν το μεταφράσουμε με αριθμούς πάει καλά αλλιώς .. δεν.
Εκεί που τα έχει βρει σκούρα ειναι τα διαλυτικά και η απόστροφος , στη Γλώσσα.Δεν τον αδικώ ΚΑΘΟΛΟΥ !Εφτυσε αίμα να μάθει να γράφει τις λέξεις και τώρα θα αρχίσει να τις πετσοκόβει?
Η Αννούλα πολλά μας είπε , με τι λεφτά θα τα κάνει δε μας είπε, τώρα που της έκοψαν και μέρος του προ'υ'πολογισμού.
Περαστικά μας!

The Gasbird Familly είπε...

my name is gasbird...
gasbird-ίνα !
(Μπήκα με του Κίτσου )

Μαριλένα είπε...

Βαγγελιώ, ευχαριστώ πολύ :-).

Popelix, συναδελφικούς χαιρετισμούς καταρχήν. Εγώ να σου πω και το πιο απλό, η αφαίρεση πώς γίνεται εν συνεχεία, "αφαιρώ από 10 γιδοπρόβατα 7 πρόβατα, τι μένει?". Ο ευρών αμειφθήσεται κλπ.

Εσένα το ήξερα ότι θα σου αρέσει ο compiler, εσένα και της butterfly.

Υπάρχει και πιο τρυφερή εκδοχή, Αθανασία, μαλακουκάκι. Σε κλείνει ο άλλος στο δρόμο, βγαίνεις και του λες "πού πας βρε άτιμο, μαλακουκάκι", του τσιμπάς και το μαγουλάκι αν είναι μπάνικο το εν λόγω μ..κουκάκι και ούτε νεύρα ούτε τίποτα.

Τα διαλυτικά είναι στο post-doc μας εμάς ακόμα, Gasbirdίνα, γέδαρος για πάντα.