14.7.10

Τρέλα στην τρέλα της εξουσίας

(Τώρα το παραπάνω εγώ το θυμάμαι να είναι σύνθημα, αλλά κάπου πάσχει γιατί αν το γκουγκλίσω δεν το βρίσκω αυτούσιο πουθενά. Μάλλον το θυμάμαι παρεφθαρμένο-αλλά δεν είναι άσχημο.)

Λοιπόν, ο Ρίκος συμπληρώνει κάτι καλοκαιρινές αξιολογήσεις εργοπεραπείας. Είναι που μετράμε δευτερόλεπτα μέχρι τις 17 Ιουλίου, είναι που έχουν πέσει πολλές ώρες μαθημάτων μαζεμένες, ο πτωχός νέος σηκώνει λευκή σημαία μεν, ελαφρώς προβοκατόρικα δε. Σε κάθε ερώτηση πρέπει να διαλέξει μεταξύ των Α, Β, Γ και Δ ώσπου αποφασίζει:

«Από ‘δω και πέρα θα σου λέω μόνο Β»

3 σχόλια:

Α, μπα? είπε...

έχω στίψει το μυαλό μου αλλά το μόνο που μου έρχεται είναι το "φαντασία στην εξουσία" που έτσι κι αλλιώς ο Ρίκος έχει!

Μαριλένα είπε...

Α-μπα, η επιφοίτηση ήρθε κι είχε τα μάτια σου-κακομετασχηματισμένος Παβέζε: ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ της εξουσίας είναι το σύνθημα!

athanasia είπε...

Από τις διακοπές λέω κι εγώ το σύνθημά μου: "Εμπρός στον έτσι που χάραξε ο τέτοιος".

Ε, μα, με τέτοια ζέστη, χαρά στο κουράγιο του και στο κουράγιο σου...
:)