18.4.08

Η αλεπού στο παζάρι


Χτες ο ΣΥΡΙΖΑ διοργάνωσε στη Βουλή μια συζήτηση με τους ενδιαφερόμενους για το σχέδιο νόμου ειδικής αγωγής-εμένα με ειδοποίησαν μια μέρα νωρίτερα οι γονείς του Παιδί-Ειδικά δικαιώματα. Οι δυο βουλευτές που άκουσαν τον κόσμο (όχι, κορίτσια, δεν ήταν ο Αλέξης), Κουράκης και Ψαριανός, είναι μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων. Πρόκειται για μια διακομματική επιτροπή, οι συζητήσεις που γίνονται στα πλαίσια της οποίας δεν είναι δεσμευτικές για την κυβέρνηση (τι λες!).

Υπήρχαν άνθρωποι από όλο το φάσμα της αναπηρίας, αλλά και οργανώσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Άλλοι φορείς θεώρησαν ότι το νομοσχέδιο μπορεί να λειτουργήσει ως βάση για συζήτηση, άλλοι ότι πρέπει να απορριφθεί στο σύνολό του-ένα executive summary εδώ.

Επιτέλους κάποιος είπε-διότι θα έσκαγα και αν μη τι άλλο θα ήταν άκομψο-ότι και ο προηγούμενος νόμος θεωρητικά ήταν καλός αλλά δεν εφαρμόστηκε ποτέ.

Ήταν μια ενδιαφέρουσα συνάντηση, ακούστηκαν σοβαρές κι εμπεριστατωμένες απόψεις. Άντε να δράσουμε λίγο συλλογικά κι όχι χωριζόμενοι σε αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας, Asperger, χαμηλής λειτουργικότητας με ολίγη.

Κατά τ’ άλλα, με όλα αυτά τα γκαλά και τις κοσμικότητες έφτασε η Παρασκευή πριν την άδεια. Σύσσωμη η οικογένεια μπες-βγες εύχεται σε παλιούς και νέους αναγνώστες, πιστούς αλλά κι αυτούς που παίζει το μάτι των (sic), καλό Πάσχα, με λίγη τύχη θα συναντηθούμε ξανά όταν ανοίξουν τα σχολεία.

15 σχόλια:

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Διακοπές από τώρα; Θα περίμενα από σένα μεγαλύτερη ευαισθησία. Εγώέχω πρόγραμμα: ξυπνάω το πρωί (λέμε τώρα), ξυπνάω τα σκασμένα τα ντύνω (αυτό κι αν το λέμε), φεύγουν για το σχολείο και εγώ πίνω τον καφέ μου σερφάροντας με μια συγκεκριμένη σειρά. Γιατί μου χαλάς τη σειρά; Και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη βδομάδα, με φτιάξιμο κουλουρακίων, τσουρεκίων, αμέτρητων ποσοτήτων κέικ της Ραλλούς, ευφάνταστων νηστίσιμων συνταγών για να τρώνε τέσσερα σκασμένα και τρεις ενήλικες και ενός καταληκτικού τριήμερου με 14 άτομα στο σπίτι, α και ενός γάτου και ενός σκύλου. Και όλα αυτά μόνη μου;;;; :(((((
Καλά να περάσετε
και άσε με εμένα εκτός προγράμματος σε ένα 10ήμερο που μοιάζει να ξέρει ακριβώς "τι λέει το πρόγραμμα"
χχχχχχχχ

Μαριλένα είπε...

Φωτούλα, πόσα άτομα?? Πόσα?? Απορώ κι εξίσταμαι..Καλά να περάσουμε όλοι, κι αν βρεθείς, εσύ μια Υδραία στη Λάρισα (Ερέτρια) παίξε την πουρούδα.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Όταν ανοίξουν τα σχολεία; Όταν ανοίξουν τα σχολεία;;;;
Έλεος!!!!
(τώρα το πρόσεξα)

athanasia είπε...

Πρέπει να στείλω τη φωτογραφία με την αλεπού και πώς ακριβώς φροντίζει να κρατάει low profile...

Καλή Ερέτρια!

Υ.Γ. Φωτούλα, χαρά στο κουράγιο σου... :)

Ανώνυμος είπε...

ξεχασα να σου το πω, τον Μαιο θα παω σε ενα ενημερωτικο σεμιναριο για αυτισμο-ασπεργκερ στο Χαλανδρι , αν θελεις να ελθεις πες μου.

Καλα να περασετε, καλες γιορτες σε ολους

ZlatkoGR είπε...

Καλό Πάσχα σε όλους σας, Μαριλένα.

aeriko είπε...

Να πω και γω καλο πασχα....και καλη ξεκουραση σε οσους μπορουν!!!

Και φατε και λιγο αρνακι και κοκορετσι για μενα:)

@Μαριλενα
Thanx για τα σχολια!!!!:)

Μαριλένα είπε...

Φωτούλα, αυτή τη σπαραχτική κραυγή δεν μπορώ να την αγνοήσω, θα γράψω τίποτα μέχρι τη Δευτέρα που φεύγω, ούτε ο Ντίκενς τέτοιο σουξέ..

Αθανασία, είσαι μια ρενάρ εσύ, που ΄λεγε κι η Ακρίτα..

Χαίρετε zlatko, επίσης, πάω να σε προσθέσω στο facebook μου!

Αερικό, η χαρά είναι όλη δική μου, καλό Πάσχα!

roula karamitrou είπε...

Καλή ανάσταση, φιλενάδα:)
Φιλιά στα μούτρα σ'όλη την οικογένεια

ZlatkoGR είπε...

Χαίρετε zlatko, επίσης, πάω να σε προσθέσω στο facebook μου!

:-) Σε περιμένω...

αμμος είπε...

Καλό Πάσχα και κυρίως καλή ξεκούραση! [Σε διαβάζω συχνά, αλλά εργένης άνθρωπος με ένα γατί μόνο να φροντίζω συνεταιρικά με το συγκάτοικό μου, τι να σχολιάσω; Βρήκα ευκαιρία με τις ευχές και εκτονώθηκα :-)]

Μαριλένα είπε...

Ρούλα,επίσης, καλή ξεκούραση :-).

Zlatko-σε λέω Γιάννη ή Zlatko?-ήρθα.

(Εδώ, απευθύνομαι στον Άμμο,έχουμε πρόβλημα, δεν ξέρω πώς είναι η κλητική). Κι εγώ σε διαβάζω και επειδή τα ποστ σου και τα ακόλουθα σχόλια συνήθως έχουν πολύ εμπεριστατωμένες απόψεις, εγώ που είμαι 3 λαλούν διστάζω να γράψω άποψη-μάλλον καλώς. Πχ για τη στείρωση της γάτας σου, εγώ νόμιζα ότι η στείρωση είναι πράξη ευθύνης προς τα οικόσιτα ζώα. Δεύτερο, τα του βιβλίου της έρσης Σωτηροπούλου τα πληροφορήθηκα κι εγώ από τα σημερινά Νέα-εδώ.
Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο, καλώς ήρθες, μη διστάζεις να σχολιάσεις όποτε θελήσεις, στα μεγάλα κέφια δε ζητάμε πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης :-).

αμμος είπε...

Μαριλένα μου, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης έχω, σοβαρή άποψη για την ανατροφή των παιδιών δεν έχω :-) Από ό,τι φαίνεται καλό είναι να αποενοχοποιήθούμε από το ότι εγώ δεν έχω παιδιά και εσύ δεν έχεις εμπεριστατωμένη άποψη και να σχολιάζόμαστε.
Για αυτό που αναρωτιέσαι, τα ονόματα σε -ος έχουν συνήθως κλητική σε -ο (Παύλο, Γιώργο κτλ.) αλλά τα λόγια σε -ε (Δήμήτριε, Αύγουστε κτλ.). Όμως το όνομα "ο άμμος" ειναι δικής μου κατασκευής, οπότε δεν εμπίπτει στις κατηγορίες των γραμματικών και επειδή μπορεί να πλατειάσω με γλωσσικούς συλλογισμούς, το πιο εύκολο είναι να με φωνάζεις Κώστα. Καλή Ανάσταση, καλή δύναμη, για να μη λέω τα ίδια.

ZlatkoGR είπε...

Zlatko-σε λέω Γιάννη ή Zlatko?-ήρθα.

Καλά, απαντάω και στα δύο, έχω συνηθίσει εδώ και χρόνια. Ότι σου ακούγεται πιο εύηχο...

Μαριλένα είπε...

Κώστα, το υπόσχομαι :-). Πάντως στην Κύπρο παίζει να χρησιμοποιείται το "ο άμμος", θα τσεκάρω και θα ενημερώσω.

Γιάννη, ευχαριστώ, θα τα χρησιμοποιώ αμφότερα.